• اداره کارگزینی و رفاه

    شرح وظایف امور اداری و رفاه 
     

    ۱- تهیه و تدوین برنامه های رفاهی، مددکاری، اجتماعی، بهداشتی و درمان کارکنان سازمان در چارچوب اختیارات و
    دستورالعمل های صادره و اجرای آن
    ۲- اقدامات لازم جهت ارتقاء سطح معیشت کارکنان و افزایش رفاه عمومی پرسنل.
    ۳- اقدامات لازم به منظور برقراری و ایجاد سیستم صحیح بهداشت و درمان کارکنان سازمان در چارچوب دستورالعمل های صادره و اجرای آن.
    ۴- ارائه خدمات مددکاری به کارکنان سازمان و خانواده آن ها
    ۵- تهیه و تدوین آئین نامه ها ودستورالعمل های مرتبط با برنامه های رفاهی، تفریحی، اجتماعی و بهداشت و درمان
    کارکنان سازمان.
    ۶- تهیه و تنظیم اطلاعات و آمارهای مورد نیاز و بروزرسانی آن ها در خصوص برنامه های رفاهی، تفریحی، اجتماعی و بهداشتی و پرسنلی در سطح سازمان.
    ۷- ایجاد تسهیلات و همکاری لازم به منظور تامین نیازمندیهای مرتبط با مسکن و مصرف کارکنان سازمان
    ۸- اقدام لازم به منظور ایجاد مراکز رفاهی ، تفریحی و خدماتی به منظور افزایش سطح رفاه کارکنان سازمان و استفاده از امکانات بالقوه آن و واحدهای تابعه در چارچوب اختیارات و ضوابط.
    ۹- برقراری وایجاد زمینه های لازم به منظور ارائه تسهیلات وپرداخت وام ومساعدت های مالی به کارکنان سازمان در چارچوب اختیارات و دستورالعمل های صادره .
    ۱۰- تامین وبرقراری بیمه های تکمیلی درمانی وسایربیمه های مورد نیاز کارکنان سازمان.
    ۱۱- بررسی و پیگیری سوابق معوقه بیمه کارکنان سازمان در سطح واحدهای تابعه.
    ۱۲- انجام سایر امور مالی و اداری مرتبط با فعالیتهای رفاهی مسکن، بهداشت، درمان و اجتماعی کارکنان سازمان.
    ۱۳- انجام سایر وظایف حسب مورد که از جانب مقام مافوق ابلاغ می گردد

    شرح وظایف واحد کارگزینی

    ۱- پیگیری و اقدام درخصوص جذب مشمول وظیفه برابر قوانین و مقررات مربوطه
    ۲- پیگیری و انجام امور حضور و غیاب و مرخصی کارکنان و کنترل به روز آن
    ۳- پیگیری و انجام امور ارزشیابی سالانه کارکنان
    ۴- انجام امور نقل و انتقالات داخلی کارکنان (صدور ابلاغ داخلی و جابجایی و تغییرات لازم در مرکز هزینه و مزایای ناشی از آن )
    ۵- پیگیری و انجام امورمربوطه به انتصابات و ارتقای گروه کارکنان
    ۶- انجام امور بازنشستگی کارکنان
    ۷- پیگیری و انجام امور تشکیلات و استخدام کارکنان
    ۸- پیگیری و انجام بموقع برقراری حقوق و مزایای کارکنان پس از ابلاغ افزایش ضریب و سنوات و …
    ۹- انجام سایر امور مرتبط از قبیل استعلام از مراجع ذیصلاح درخصوص تاییدیه تحصیلی واصالت گواهینامه عدم سوء پیشینه و …
    ۱۰-پیگیری امور تخلفات اداری کارکنان

درباره ما ...

  • شهرستان اسفراین به لحاظ امکانات فنی-مهندسی و صنعتی دارای جایگاهی ویژه و زمینه مساعد توسعه علمی می­ باشد.اهم وظایف و رسالت­ های ارزشمند و آینده­ ساز این دانشگاه را آموزش، پژوهش، تولید علم و فناوری، تربیت نیروی انسانی متخصص، رفع نیازهای کشور با توجه به فضاهای صنعتی حاضر در شهرستان، ارتقاء و توسعه بنیادهای علمی، فرهنگی و صنعتی در سطوح ملی، منطقه ای و جهانی تشکیل می­ دهد.تحقق این اهداف اساسی وابسته به حضور اعضای هیات علمی توانمند از نظر علمی و فرهنگی، متخلّق به اخلاق علمی و دانشگاهی، دارای انگیزه و نگرش فکری تکامل­ یافته در جهت ارتقاء جایگاه دانش در سطح ملی و بین المللی و آماده ارائه خدمت به جامعه می باشد. لذا مجتمع آموزش عالی اسفراین بر آن است تا در جهت حفظ، توسعه و ارتقاء این نقش و رسالت اساسی، اعضاء هیات علمی مورد نیاز خود را از بین فرهیختگان و متخصصان فارغ التحصیل دانشگاه­های معتبر داخل و خارج کشور که به صورت تمام­ وقت در خدمت دانشگاه باشند،  استخدام  نماید .
آدرس دانشگاه : خراسان شمالی ، شهرستان اسفراین ،بلوار آزادگان ، نبش میدان مادر
تلفنهای دانشگاه : ۳ الی ۳۷۲۶۶۵۳۱-۰۵۸ - کد پستی : ۹۶۶۱۹۹۸۱۹۵