کسب مقام دوم و سوم جودوی منطقه ۹ و سهمیه المپیاد کشوری توسط دانشجویان مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین

۲۰ خرداد ۱۴۰۵ | ۱۱:۴۱ کد : ۱۱۱۲ اخبــــار مجتمع
آخرین ویرایش ۲۰ خرداد ۱۴۰۵
تعداد بازدید:۵۲

به گزارش روابط عمومی به نقل از اداره تربیت بدنی دانشگاه، علی کریم‌زاده، دانشجوی گرامی این مجتمع، موفق شد در مسابقات جودوی منطقه ۹ کشور به مقام دوم دست یابد و علی اسماعیلی، دیگر دانشجوی عزیز، مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

این رقابت‌ها که با هدف انتخابی و کسب سهمیه المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد، شاهد درخشش جودوکاران اسفراینی بود. علی کریم‌زاده با کسب این مقام ارزشمند، سهمیه حضور در المپیاد کشوری را برای مجتمع آموزش عالی اسفراین به ارمغان آورد.

گفتنی است المپیاد ورزشی دانشجویان پسر، شهریورماه امسال به میزبانی شهرستان شاهرود برگزار خواهد شد.

این موفقیت ارزشمند را به آقایان علی کریم‌زاده، علی اسماعیلی و خانواده های محترم ایشان، جامعه بزرگ ورزش مجتمع و خانواده بزرگ مجتمع آموزش عالی اسفراین صمیمانه تبریک می‌گوییم و برای این دو دانشجوی عزیز در مسابقات کشوری آرزوی موفقیت داریم.


نظر شما :